Slovenská spoločnosť GymBeam posilnila aj v tomto roku a rastie závratným tempom. Svedčia o tom aj finančné výsledky, ktoré spoločnosť zverejnila za tretí kvartál tohto roka.
Košičanom sa podarilo predať tovar v hodnote takmer 26 miliónov eur, čo znamená rast oproti minulému roku o približne 71 percent.
Rekordná jeseň
Počas jesenného výpredaja zaznamenala spoločnosť ďalšie rekordy. Výpredaj spôsobil aj to, že za jeden deň urobila spoločnosť obrat viac ako 887-tisíc eur. Aby toho nebolo málo, tak GymBeam sa stal aj lídrom na Ukrajine, kde zaznamenali takmer 500 percentný rast.
Podľa dostupných informácií sa GymBeam naplno sústreďuje na ďalšiu expanziu, tentokrát do Talianska. Aktuálne firma pôsobí v 14 krajinách a je lídrom vo svojom odbore v strednej a východnej Európe.
Za dva roky dosiahol GymBeam rast v hodnote 170 percent, čo je na e-commerce spoločnosť v našom regióne nevídané. Šéf spoločnosti Dalibor Cicman sa už niekoľkokrát vyjadril, že svoju firmu chce vidieť na burze. Či sa to GymBeamu podarí ukážu ďalšie roky, no súčasný trend firmy naznačuje, že áno.
Pre lepšie pochopenie – kým v roku 2015 hospodárila spoločnosť na úrovni 2,4 milióna eur, minulý rok to bolo takmer 53 miliónov. Zisk dosiahol za minulý rok viac ako 2-milióny eur.
GymBeamu v poslednej dobe pomohli aj televízne reklamy, do ktorých prvýkrát investovali. Okrem toho majú rozšírenú silnú sieť influencerov, ktorí značku propagujú najmä vo východnej Európe.
Investície
V roku 2019 získala spoločnosť od investorov Crowdberry a investičného fondu Slovak Investment Holding rastový kapitál v objeme 6 miliónov eur. Značke sa podarilo dosiahnuť viacero významných míľnikov a mohla tak napredovať v expanzii.
Firma vstúpila na 6 nových trhov, získala takmer milión nových zákazníkov a uviedla na trh stovky nových produktov vrátane vlastnej značky prémiového oblečenia STRIX, automatizovala centrálny sklad, profesionalizovala manažment v Košiciach a Prahe a otvorila dva fitness huby v Maďarsku a Českej republike.